Faner

mandag den 3. december 2012

December hygge

Så er første weekend i december overstået. En weekend fyldt med hygge og god mad!
Lørdag var både Miks og jeg til fødselsdag ved en fælles veninde, hvor vi fik super lækker mad, og drinks. Forreten bestod af forskellige små retter, b.la. rejecocktail serveret i en muslingeskal (vist nedenfor), hovedretten bestod af raclette, og desserten var en super lækker og frisk kvark kage (sidste billede)



Søndag var jeg hjemme hos min mormor og morfar, sammen med min søster og mine forældre. Her sad vi og julehyggede med dadel tærte (det er efterhånden en tradition hjemme ved mig i december. opskrift kommer senere), småkager, nykogte klejner og the. 



Det sidste billede har jeg lige taget. Jeg sidder og hygger med min søster, med varm te og stearinlys, sjove ting på youtube, og så er der en engelsk aflevering der skal gøres færdig...

Håber i har haft en god weekend!
Nina 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar